Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Dowiedz się więcej
Rozumiem
NOWOŚĆ !
Generatory dźwięku ZURA
Lampy zespolone
Lampy pojedyncze
Oświetlenie dodatkowe
Nagłośnienie
Dla straży pożarnej
Dla pogotowia
Dla policji
Dla drogowców
Lampy Taxi
Radiotelefony
Inne
Zamówienia
Warunki cenowe
Promocje
nowość!
Serwis
Warunki zamówień
O firmie
Kontakt
Polityka cookies
strona główna
|
kontakt
english
Deutsch
Serwis - najcześciej zadawane pytania
Zgubiłem kartę gwarancyjna, ale wiem że urządzenie jest na gwarancji, co mam robić?
Uszkodziło się urządzenie na gwarancji i zerwałem plomby ponieważ chciałem tylko sprawdzić czy w środku nie ma przypadkiem spalonego bezpiecznika, czy nie zużyła się bateria itp., czy naprawa będzie gwarancyjna?
Skąd mam wiedzieć czyjej produkcji jest popsute urządzenie?
Przez jaki okres czasu urządzenie jest na gwarancji?
Posiadam urządzenie starego typu i chciałbym zakupić nowszy model, czy mogę skorzystać z jakiejś promocji?
Popsuło się urządzenie, co mam robić?
Jak najlepiej skontaktować się z działem serwisu?
Jak długo trwa naprawa?
Co powinno znajdować się w paczce z uszkodzonym urządzeniem:
Co jeżeli popsuło się urządzenie zakupione u nas, lecz nie jest naszej produkcji?
Chcę wysłać przesyłkę na Wasz koszt. Co mam zrobić ?
PRODUKTY
:
Dla policji,
Dla straży pożarnej,
Dla pogotowia,
Dla drogowców,
inne,
Lampy zespolone,
Lampy pojedyncze ,
Nagłośnienie,
Generatory dźwięku ZURA,
Radiotelefony,
Oświetlenie dodatkowe,
NOWOŚĆ !,
Lampy Taxi,
USłUGI
,